Bössa 68: ursäkta mig. Sökte på forumet efter info om nässen men hittade ingen kommentar. Vet ni vad som hänt?
Inlägg: 2746603
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Marrdin: Omdu söker på Flashback och Mora så hittar du det där , så kan vi nog låta det vara så här inne så länge.
Suck att hockeyn skall ta sån energi ifrån en , det är ju bara hockey !!!!
Suck att hockeyn skall ta sån energi ifrån en , det är ju bara hockey !!!!
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Marrdin: hans mamma verkar ha gått bort under märkliga omständigheter. Det har spekulerats och pratats om, men eftersom det inte finns någon officiell historia så har lösa rykten raderats. Men klart som fasen är iaf att han inte kan fokusera på hockeyn oavsett. Jag tänker att det påverkar laget och de närmaste vännerna i laget också väldigt mycket. Och påverkar indirekt insatserna på isen, men det kanske är att greppa efter halmstrån nu när det går så dåligt.
+ 2