Såg inte matchen av förklariga skäl. Lite undran om hur det såg ut, är det bättre nu än tidigare? Börjar det på att stämma i femmorna?
Inlägg: 2746604
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
TIK_TIK: det stämmer så dåligt i femmorna att jag skulle lita mer på en första femma med hutsko, oregan och Svenningsson. Ungefär så pass bra börjar det stämma.
+ 1