Gavelo: Ställa in för att laget spelar dåligt? När din sambo dessutom ville???
Inlägg: 2746761
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{10015}: Ja tyvärr, det ger mig ingenting att offra 6-7h av en lördagkväll på något som jag knappt ens orkar se på tv.
Sambon såg våran match igår och hon , tro det eller ej förstår mig 😂
Sambon såg våran match igår och hon , tro det eller ej förstår mig 😂