+ 1
Inlägg: 2746816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{5647}: Det är ofta nyförvärv som får ta skiten när laget i stort inte funkar. Klasspelare har vi och viktigare är att gruppen håller ihop och ger allt. Som sagt, behöver inte se så snyggt ut. Tacklingar är också underhållning ;-)
+ 3
Jag tror att det kanske var så att han på mindre rink är mer effektiv. Lite som Dickinson att han är skicklig på att ta sig in framför mål och där göra rätt mycket poäng.
Problemet är väl att laget som sådant inte har fått spelarna att lyckas ta sig till sutiationerna. Det är lite tunnt med playmakers (vilket Woods ändå kan agera).