+ 4
Inlägg: 2746868
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Wauzsig: Jag tycker det är synd att domarna släpper så mycket i SHL. Det hade blivit många fler mål åt alla lag om de inte hade tillåtit ryggsäckshockeyn. Gäller inget specifikt lag även om vissa lag och spelade är värre än andra. Känns som det hade blivit helt accepterat med fasthållningar och interferances på anfallande spelare.
+ 3
Att säga att laget sätter sig i usla situationer när domarna tar billiga utvisningar (True) är överdrivet. Obegripligt hur Sylvegård får trycka in LaDue i målet när vi får så billiga utvisningar emot oss.