+ 1
Inlägg: 2748482
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Dundee: Tror det blir bäst att Hinken avgår och Felix Dahlin tar över. Har fullt förtroende för Felix, han verkar kunna siffror och skiter nog fullständigt i om spelaren har historia i Modo. Gradin ger ut snällhetskontrakt till Byström, Bernhardt och Södergran som helt enkelt inte håller i SHL.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Dundee:
Det finns andra sätt än att värva, exempelvis utveckla det man har.
Det finns andra sätt än att värva, exempelvis utveckla det man har.
Gradin borde sett detta redan efter försäsongen. True håller inte för shl spelet går alldeles för fort för honom. Jasek skapar endå tycker jag han lägger bra pass men ingen som nyper dit dom. Jeppe har bäst före datum max en tredje kedja spelare idag. Woods Agaard leverera över sina förmågor ifjol dom är nog 3e lika spelare i de flesta andra shl lag.
Nä har det ej skett några förändringar till nästa vecka av Gradin så sänder man signaler att man redan gett upp.