Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Gavelo: Håller inte med. Vi saknar kreativa spelare som kan bryta mönster. Vi har tillräckligt med spelare som kan agera grisar, sedan att de inte gör det är en annan femma.