Inlägg: 2748551
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Gavelo: den bistra verkligheten är att det tyvärr inte finns så mycket kul på marknaden även om man går över budget
hinken valde bort jakub zboril när han tog in ladue, men han ser inte intressant ut tycker jag.
hinken valde bort jakub zboril när han tog in ladue, men han ser inte intressant ut tycker jag.
Nä men det finns nog inga alternativ, Modo får nog acceptera att spräcka budgeten nu när ledningen först plockat in valda spelare och sedan inte lyckas få dem att leverera.