{10015}: Undrar om inte Oskarshamn var bättre. De hade ju vass spets i Lodin, Oksanen och Karlkvist.
Inlägg: 2749600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Sigge: De kunde ju göra mål. Man kan försöka se det positivt men det finns två platser för kval och att vi ska undvika dem för någon annan är ju högst osannolikt