Inlägg: 2749729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{7426}: Bra att våran fina VD lämnade posten och drog hem en fin liten fallskärm på en miljon så vi har absolut noll att värva för!nnUtöver det måste Hinken avgå detta lag är så absurt jävla kasst.
+ 1
Någon från klubben måste prata. Det är av största vikt att dom pratar.