+ 1
Inlägg: 2749740
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
NuMo: jag tror det sitter 100% i skallen. dom tycker precis som alla andra att dom är kattskit. ingen tror på sig själv. det är frustrerat. och tro fan det när det ser ut som det gör. hur löser man det?
+ 2
Men lagkassan har jag redan nallat av. ;)
Tänkte ändå att en kreativare tankar än något annat än sparka, bänka och avgrund, skulle ge något.
2-0
Sparka Hedin!