Brander: ingen risk att vi vinner. Nu blir vi rädda att förlora poängen och släpper 3 raka i 3:e
Inlägg: 2749837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Kraschade vi HS med vårat måljubel? Går inte att ladda sidan för mig i alla fall förens nu
+ 1