+ 4
Inlägg: 2750607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Och träningar i all ära. Men MoDos största problem just nu är mentalt.
Som nämnt, 1a perioden igår gjorde ju fasiken ont i hjärtat att se hur nedbrutna man är. Man har verkligen inget självförtroende överhuvudtaget.
Som nämnt, 1a perioden igår gjorde ju fasiken ont i hjärtat att se hur nedbrutna man är. Man har verkligen inget självförtroende överhuvudtaget.
+ 5
i det här fallet tror jag att många, inte alla, har hakat upp sig på ordet frivillig. det är fullt normalt, särskilt vid tätt matchande, att spelare som spelar mycket kör i gymmet och spelare som spelar lite känner på isen istället. avgörs ofta i samråd med medicinska teamet. liksom ingen idé att ha en stenhård isträning om fem spelare har skadekänning, nån dras med en förkylning och så vidare... nu när jag skriver detta kan jag tänka mig hur det hade låtit om modo haft isträning men ett gäng spelare inte gav 100 av olika anledningar. slappa träningar, obrydda spelare..
men det är klart som attan det sticker i ögat när det kallas för en frivillig träning, som att man kan sitta och lattja i soffan med chips istället. är lite fundersam på vem som först yttrade att det var "frivillig" träning?