+ 8
Inlägg: 2750767
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
KB: Vem har pratat om nästa säsong? Jag pratar om brandsläckning.
Om inte någonting görs på ledarfronten så åker vi ur. Och ja, jag kommer säga "Vad var det jag sa?" när så blir fallet, så brace yourselves...!
Och om Karlin mot all förmodan lyckas förvandla detta skräpgäng till en vinstmaskin, så kommer jag donera 100 kr till MoDos juniorverksamhet.
Om inte någonting görs på ledarfronten så åker vi ur. Och ja, jag kommer säga "Vad var det jag sa?" när så blir fallet, så brace yourselves...!
Och om Karlin mot all förmodan lyckas förvandla detta skräpgäng till en vinstmaskin, så kommer jag donera 100 kr till MoDos juniorverksamhet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
KB: Ett förslag, Matchtrådar borde stängas vid midnatt efter match, speciellt om vi förlorat. Allt detta borde inte skrivits, eller åtminstone varit i "Apropå Ingenting"
+ 1
HV71 sparkade Samuelsson och hade en ÄNNU värre säsong året efter, en match från att åka ur. Året efter Montén är de fortfarande nere i botten. Försöker du ens?