Tarasov: vad sägs det i föreningen, nån som hört något?
Inlägg: 2751040
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Marrdin: Inga värvningar på G, Hinken har varit eller ska åka över pölen för att se lite hockey och scouta spelare berättade han i Kempe Corner tidigare.
Gissningsvis kommer man inte hänga ut nån eller något i frågestunden i morgon utan den frågestunden känns mest arrangerad för att kommunicera med fans och sponsorer att man ”jobbar hårt” osv.
Felix Dahlin jobbar mycket med underliggande siffror och dom är konstigt nog inte alls så dåliga som man kan tro när man tittar i tabellen och statistiken.
Gissningsvis kommer man inte hänga ut nån eller något i frågestunden i morgon utan den frågestunden känns mest arrangerad för att kommunicera med fans och sponsorer att man ”jobbar hårt” osv.
Felix Dahlin jobbar mycket med underliggande siffror och dom är konstigt nog inte alls så dåliga som man kan tro när man tittar i tabellen och statistiken.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Marrdin: Vi kanske får höra något i morgon , frågestund på Youtube med Hinken , Ordförande och Tf VD