+ 2
Inlägg: 2751041
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Ingen expert på hockey och har ej sett en hel match, mest sammandrag. Tror dock att detta ordnar upp sig. Känns som en ovanligt stökig försäsong vilket kanske har satt spår i laget och i spelet. Tänker på detta med kaptensstrulet, Det som har hänt Nänzen, Widebro som slutade och stack fortare än en fis i rymden. Många nya spelare vilket kanske påverkat rollerna i laget. Delvis nytt spelsystem. Tänker ibland på den gamle tränaren Anders Forsberg som hade ett spelsystem som aldrig riktigt fastnade hos spelarna.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Peja: Medan Brynäs och HV 71 säger "Vi ska upp direkt!" och värvar Kelleher, säger MoDo...
..."Nu ska ni få se grannens grabb spela!"
Är extremt imponerad av Alcén för övrigt, önskar att vi hade haft ledare av samma kaliber.
..."Nu ska ni få se grannens grabb spela!"
Är extremt imponerad av Alcén för övrigt, önskar att vi hade haft ledare av samma kaliber.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Peja: Försök inte leda in den här jävla debatten på ditt BIF. Du måste förstå att ingen här vill läsa om er.
+ 5
Det borde ni kanske kunna, men glöm inte att SHL-fallskärmen kommer att tas bort. Nu ska man väl inte måla f-n på väggen, jag tror inte att ni åker ur, men känns inte som att Modo är så offensiva i sitt tänk jämfört med Brynäs och HV. Var ju enbart snack om målsättning att undvika kval inför den här säsongen, alla klubbar är olika, men i Brynäs måste man spänna bågen mer än så oavsett vad som faktiskt är realistiskt med materialet… det är väl på gott och ont.