+ 1
Inlägg: 2751072
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Det är lite det jag säger också, den här frågestunden är iscensatt för att lugna arga fans, men vad ska man egentligen kommunicera ut som skulle intressant?
Möjligtvis skulle det vara intressant och veta hur rekryteringsprocessen går med att hitta en Vd !
Möjligtvis skulle det vara intressant och veta hur rekryteringsprocessen går med att hitta en Vd !
+ 1
inte som att hinken kommer slänga sitt lag under bussen "jag har värvat riktiga piuckon" (lämpligt att försöka bygga upp deras självförtroende istället) och inte som han heller kommer säga "jag avgår med omedelbar verkan för jag är den sämsta sportchefen som någon existerats och driver ett korplag"