Inlägg: 2751077
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Peja: Ja, instämmer till 100%. Förstår att man vill få igång Olofsson, som är en hemvändare, och även Jasek, som är den enda centern med potential att skapa någonting offensivt. Men True och Vigneualt, de borde kunna få nöta lite bänk till förmån för yngre och hungrigare förmågor, som vi kommer kunna ha nytta av i många år framöver, oavsett serie.
+ 1
Om Djurgården går upp och Björklöven inte har råd att satsa lika hårt nästa säsong, så skulle det kunna vara en bra säsong att åka ur, om man nu någonsin kan säga så.
Tror dock inte det blir Modo som ryker i slutändan. Om ni får laget att sitta ihop kommer ni att börja vinna matcher igen. Kanske måste ni skeppa någon av de tveksamma karaktärerna för att få kollektivet att skärpa till sig, och jag hade som sagt satsat på några av era duktiga juniorer i detta läge. Leffe Boork hade garanterat gjort det för att skicka en signal, och ni skeppade ju gammelfinnen förra säsongen.