+ 3
Inlägg: 2751384
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: När jag har med mig grabben brukar de kunna bli att jag åker tidigare, dels pga trötthet och dels pga tålamodet i den åldern och bilköer. I övrigt stannar man såklart. 👍
…Men jävlar va lite rösten tål när man börjar komma upp i ålder. 😅
…Men jävlar va lite rösten tål när man börjar komma upp i ålder. 😅
Man blir glad av att se att många är på plats. Blir en helt annan uppladdning inför matchen.