+ 1
Inlägg: 2751469
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
NuMo: Varför ska det alltid vara så snällt framför Lassi? Dags att studera hur andra lag boxar ut, brottar ner motståndare och crosscheckar hejvilt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Vi är förbi Rögle just nu!
Kul för tillfället iaf :)
Kul för tillfället iaf :)
+ 1
Känns ändå som vanligt framför vårt eget mål. Vi har otroligt svårt att freda oss.