Framnäs: Tycker ändå vi rör oss bättre med puck. Men för vekt i egen zon.
Inlägg: 2751497
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Aagaard verkar helt gått in på att gnugga röven i ansiktet på målvakten. Ett steg framåt helt klart.
Men som du säger bakåt är det fortsatt betydligt enklare för våra motståndare än för oss.
Men som du säger bakåt är det fortsatt betydligt enklare för våra motståndare än för oss.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Vi borde undersöka att byta bort Bernhardt mot någon stabilare pjäs. Eftersom Bernie har tappat all offensiv finns det inget användningsområde för honom.
+ 2