KB: Absolut, men kan acceptera en förlust så länge vi åtminstone försöker. Tycker ändå det är en enorm skillnad jämfört med Brynäs-matchen. Så här långt. Dessvärre återstår period 2...
Inlägg: 2751571
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: De kanske hinner vända redan i första, trots allt. Tar nästan hellre det.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Linköping ska ha vaskat om hela laget i onödan och förhoppningsvis rubbar det dem en hel del. Men ja, den fruktade period två återstår. Samt att vi säkert är oerhört känsliga med förlustsviten.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Hahahah rullar "Klä dig som en mästare" på reklampelarna, exakt vad är silverköping mästare i? andraplatser?