+ 5
Inlägg: 2752977
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{9315}: Jasek är förövrigt en duglig tekare och med sina 54.59% är han den enda spelaren i MoDo som når över 50% strecket.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{9315}: Jaseks kedja tror jag kan bli loket som drar vår offensiv hädanefter. Det tycker jag dom visat rätt tydligt senaste matcherna.
Ser defensiven som vår största utmaning.
Igår var vi i ledning ca 55 av 60 minuter och tog ledningen 3 ggr men lyckas ändå inte knyta ihop säcken.
Tyvärr sjukt svagt.
Ser defensiven som vår största utmaning.
Igår var vi i ledning ca 55 av 60 minuter och tog ledningen 3 ggr men lyckas ändå inte knyta ihop säcken.
Tyvärr sjukt svagt.
+ 3
boken är inte redo för diskussionen att jasek är en av lagets bästa och viktigaste spelare
med det tar jag och smyger ut för nu lär det bli högljutt:)