Silly: Och vi som inte vill vakna upp bakis dricker ingenting! 🙏🤪
Inlägg: 2754654
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
Zource:
Vad är bakis? 😗😗
Finsmakare blir aldrig bakis?
Man dricker inga mängder,
Stor Kvantitet = alkoholproblem..😉
Vad är bakis? 😗😗
Finsmakare blir aldrig bakis?
Man dricker inga mängder,
Stor Kvantitet = alkoholproblem..😉
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
Fan vad taggad jag är inför match mot Rögle, synd att det är så många dagar kvar.
Från total uppgivenhet till att det börjar kännas lite roligt igen!
Från total uppgivenhet till att det börjar kännas lite roligt igen!