Sv: Silly season
Sigge: Hoppas verkligen att det blir Ante Karlsson så man slipper se den läskiga killen i TV igen. Om det inte vore tillräckligt skriver nu lokalblaskan att Patrik Berglund är tillbaka i klubben, haha.