Saleva: Ja sjukt! Vilken avsaknad av känsla. Bragd? Pinsamt
Inlägg: 2755115
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus: Ni går riktigt bra i HA. Hellkvist är duktig. Lite kul att MoDo förra säsongen gjorde det bra med dessa i gammedia "Allsvenska spelare". Nu är Big Dick bäst i Rögle, Dansken och Woody producerade. Karla är Karla, Tambellini gör inte bort sig, Jonathan i SAIK kan lira. Listan är lång.. Bra i HA ger möjligheter att lyckas i SHL.
+ 1