+ 1
Inlägg: 2755159
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Det finns inte en enda junior som blir redo av att inte få någon speltid alls i herrlaget. De blir inte magiskt seniorspelare i juniorlagen.
Juniorerna som knackar på dörren nu hos oss är redo för att bli bra SHL-spelare, annars hade vi bara kunnat dra upp vem som helst från J20.
Juniorerna som knackar på dörren nu hos oss är redo för att bli bra SHL-spelare, annars hade vi bara kunnat dra upp vem som helst från J20.
+ 1
Sen tycker jag det är jäkligt konstigt att låna till och från konkurrenter i samma liga oavsett om spelaren är 12 eller 40 bast. Men där har vi också varit skyldiga.