Sv: Silly season
KB: MoDo lär ju öppna Stor-Plånkan efter jul och trycka på gasen. #BringBackVela. Bra upplägg detta med min födelsestad. MoDo-grabbarna får avsluta våren i Jämtland, jämt och ständigt