+ 4
Inlägg: 2755517
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Nu ska det sägas att Skelleftesupportrar tycker det är vansinne att t.ex Marcus Eriksson och Davidsson går före Vuollet. Det finns ingen spelare i SHL som producerar så mycket i förhållande till sin speltid som Vuollet.
Oskar Voullet hade en magnifik start men har sedan successivt blivit petad av andra juniorer och idag spelar han men mer sporadiskt så att säga att det är en succé förefaller lite väl tilltaget.
Dessutom hade Saik flertalet skador och har mer tvingats spela in juniorer i laget under försäsongen och i säsongsinledningen, Voullet spelade en hel del i slutspelet förra säsongen så han är inte som LP helt grön i Shl.