Inlägg: 2755630
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bingobongo25: Kanske - men det var precis samma argument som framfördes för en vecka sedan om varför Leksand behövde värva en målvakt istället för att ge Marcus Gidlöf chansen. En start senare verkar det otänkbart att inte fortsätta ge honom matcher.
+ 1
Förövrigt är jag säker att LP inte gör bort sig i jämförelse med någon av våra spelare i 3-4 line men kan ändå nånstans förstå att det blivit som det blivit. Grabben kommer få chansen så pass bra är han. Ät en korv, drick en öl ta de luuugnt