Inlägg: 2757866
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Peja: Vad skulle det tyda på? Är det Karlins fel att Ruohomaa blev avstängd och skadad tidigt? Tycker det är en löjlig insinuation att vår tränare på något sätt skulle vara särskilt dålig på att hantera centrar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Peja:
Dessutom är han viktig för vårt BP som är en av få ljuspunkter.
Dessutom är han viktig för vårt BP som är en av få ljuspunkter.
Kanske också finns en lärdom att dra här kring Karlins förmåga att få ut det bästa av skickliga centrar, ni skickade ju gammelfinnen ifjol och kanske gör detsamma med Jasek nu. Det borde tyda på något.