Greenwolper: Underbart! Gillar inställningen! Har ju tjatat om Färjestad borta. Så tråkigt att sura ner sig. Får väl ligga med en Karlstad-tös imorrn på Ålidhem. Behöver ju inte berätta hur gammal jag är eller vilket lag jag hejar på.
+ 1