Saleva: TV4 verkar ha tagit efter NHL där man kan bli expert utan att ha någon som helst erfarenhet av hockey
Inlägg: 2758480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: man måste ju ha några som kan leda en diskussion också. Man kan inte kasta in tre Joel/Almen/Staffan osv och ändå få en bra produkt.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Har inget problem med om han är kommentator mer än att jag personligen ogillar honom skarpt. Men blir direkt löjligt när han ska agera expert. Han kan ju inget alls