+ 4
Inlägg: 2758505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: Man kan lika gärna stänga av allt innan uppehållet. Då kommer det förhoppningsvis hända grejer. Tex att Holmström och några floppar ryker.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: å andra sidan är kommande tre innan uppehållet linköping, rögle och malmö.
denna match vinner vi inte med sawchuk, roy, brodeur, hasek och lundqvist i mål samtidigt
denna match vinner vi inte med sawchuk, roy, brodeur, hasek och lundqvist i mål samtidigt
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: Färjestad är alldeles för bra på att variera sina avslut för att det ska funka med Olle. Fattar tanken, men det kommer nog visa sig ganska snart att det inte håller.
Vi kan lika gärna lämna W-O. Släpper han in mindre än 5 mål springer jag naken två varv Ulvön runt i sommar.
...Vet att jag säger emot mig själv då jag tidigare propagerat för att matcha OEEK mot topplagen, men i det läge vi är i nu är det bara att matcha Lassi tills han stupar. Snart uppehåll.