Gavelo: Redan efter 13 omgångar är det ju totalkris. Hur kan det då inte se ut efter 20 omgångar? Enligt mig var det typ redan försent för två veckor sen. Men men, jag är ju bara en simpel arbetare.
Inlägg: 2759889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: om det är totalkris nu och redan för sent så spelar det väl ingen roll om det går några omgångar till :)