Golden boy : Den här frågestunden som man gjorde + presskonferenser och intervjuer med ÖA har inte varit särskilt förtroendegivande. Bara känts som bortträngning och projicering när man babblar om underliggande siffror, prestation på träning m.m.
Inlägg: 2760144
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Åtminstone när hinken gästade podden och pratade om att man kanske "underskattat" problematiken kring att true och aagaard var iväg på landslagsuppdrag.
Förstår att man försöker vända på varenda sten men vet inte om han själv ens trodde på det, kändes som svepskäl delukz.
Åtminstone när hinken gästade podden och pratade om att man kanske "underskattat" problematiken kring att true och aagaard var iväg på landslagsuppdrag.
Förstår att man försöker vända på varenda sten men vet inte om han själv ens trodde på det, kändes som svepskäl delukz.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Frågestunden var väl ett skämt, Jon ställde väl ingen riktigt vass fråga, tycker för övrigt att Jon överlag är jäkligt anonym, jämfört med hans föregångare på samma post.
+ 2