+ 5
Inlägg: 2760334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo känns väldigt segstartade. Precis som mig! Men när man har fått upp farten så går det utav bara fan! Jag älskar Modo oavsett❤️💚
+ 8
Blir evigt tacksam om vi ror ihop spektaklet mot alla odds, men sen ska han fan bort ögonaböj!!
Det FINNS inga ursäkter för detta, men jag hade uppskattat om han iaf försökt.
Inte ens en usel ursäkt kommer han med.
Sämsta sportchef vi någonsin haft. Ja, sämre än svartvadet.