jonsson: Man MÅSTE göra en djupgående analys över varför det havererar så här i andraperioderna.
Inlägg: 2760920
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Kenty är helt kass, och ett fokuserat Modo borde vinna tvåsiffrigt. Men icke. Skärpning för fan
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: det är så jävla pinsamt att det är sjukt. Kontrollerar första perioden och leder med 2-0 för att sedan för hundrade gången bli vilda västern när vi ska försvara en ledning. Det här laget kommer ALDRIG undvika kval, vi kan slå fast det
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Det har väl varit så i 4 år. Man kommer knappast lösa det helt plötsligt.
Dom orkar helt enkelt inte åka sina tjurrus som man gör i första. Min slutsats är att laget är för dåligt tränat för den spelidén Karlin har.
Dom orkar helt enkelt inte åka sina tjurrus som man gör i första. Min slutsats är att laget är för dåligt tränat för den spelidén Karlin har.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Woods och Dansken hade nog inte gjort mål på 13-manna