Sigge: Det är för lite jobba hårt och visa hjärta. Tror faktiskt inte det nämns alls i omklädningsrummet.
Inlägg: 2760987
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Hur kan ingen täcka upp för Norlander när han går där. Så jäkla deppigt :(