Inlägg: 2762161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Aldrig varit magsjuk? Oj. Först och främst är det väldigt smittsamt så riktlinjerna är att man ska vara hemma 48h utan återfall. Så att dessa spelare spelar imorgon är tvek.
Jag har aldrig varit magsjuk själv men hört att man brukar bli bra på ett par dagar så det är bara äta kol och dricka vatten så kör vi i morgon :)