+ 1
Inlägg: 2763839
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Susse i nedsläpp MoDo är på nåt. Saknas lite jävlar anamma. Dom som FAKTISKT är intresserade av att vinna för vinnandets skull är mer sällsynta nuförti’n . De som inte vill annat än att laget ska vinna. Fattas det 5% på det ”kontot” så är skillnaden slutspel eller kval
+ 3
Vi är väl många som är överens om att Modo inte fick till nån naturlig ledare i laget i år som samtidigt är duktig på på isen
Alla organisationer behöver ha en ledare som visar vägen men som samtidigt behöver vara duktig duktig på det han håller på med
Kanske den saknade nyckeln hos Modo i år