Inlägg: 2764295
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja:
Är Ang så mkt bättre än exv OSL eller Lenc, kanske kanske inte. Laleggia lär såklart lyfta det offensiva spelet. Men tror inte deras problem är kopplat till materialet utan snarare strukturen i föreningen.
Kan själv se att om vi hittar en ytter av god klass och lyfter ut Niederbach ur topp 9 så skulle de påverka mer än Ang i HV.
Är Ang så mkt bättre än exv OSL eller Lenc, kanske kanske inte. Laleggia lär såklart lyfta det offensiva spelet. Men tror inte deras problem är kopplat till materialet utan snarare strukturen i föreningen.
Kan själv se att om vi hittar en ytter av god klass och lyfter ut Niederbach ur topp 9 så skulle de påverka mer än Ang i HV.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja: HV har fördelen att kunna köpa sig fria från kval. Det har varken MoDo eller Malmö så jag tippar att det blir vår moståndare i kommande kval
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja: BIF-HV i kval. För stora skallar utan innehåll där ;-)
Snart vill grabbarna till Brända Bocken. Eller kanske det var jag..
Snart vill grabbarna till Brända Bocken. Eller kanske det var jag..
+ 1
Jag tror att HV är förbi åtminstone Malmö inom en månad om de inte får massa skador igen. Räknar även med att HV tar in en bra center de närmaste veckorna.