+ 1
Inlägg: 2764309
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja: Det blir direkt komiskt när du försöker lyfta dig själv och dina inlägg som neutral.
Ditt trollande härinne i höstas var fan inte vackert.
Ditt trollande härinne i höstas var fan inte vackert.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja:
Ja det begriper jag att du kan låtsas att du inte förstår. Du var inte lika flitig med dina neutrala analyser förra säsongen av någon anledning.
Ja det begriper jag att du kan låtsas att du inte förstår. Du var inte lika flitig med dina neutrala analyser förra säsongen av någon anledning.
+ 2
Innan säsongen var det ju ”trollande” att inte tro på bottenstrid som Brynäsare. Ibland vore det fint om ni kunde se att en del av oss försöker vara neutrala i analyserna och inte enbart gå på känslor. Det är inte ”trollande” att försöka vara neutral.