Makarov: Brynäsare och Lövare är de mest dumma spån när det kommer till hockey. Bott i båda deras städer. Samlat fakta. De är korkade från 18-88 år. Nötter i Umeå knuffar och snackar med mig om Tore Ökvist. Jag kontrar med Sedin-Sedin-Näslund-Foppa-Hedman. Blev bara tyst. Gubbfan gick iväg...
+ 5