SPOODI: Vad är din poäng? Lucas, Theo & Norén har möjlighet att spela i Östersund hela säsongen och nu kommer Lucas att spela en vända till där.
Inlägg: 2764551
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: du pratade ju om att skicka True och Jasek dit också ? du är ju bränd påriktigt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: Bättre vi skickar Olofsson, o True till Östersund, ingen av dom är SHL spelare.
Klippt odugliga båda två
Klippt odugliga båda två