Bad_Brett: Ja och helst nu under uppehållet också. För att vi måste värva och hans värvningar är högst osäkra.
Inlägg: 2764993
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: in med p-å skröder och wernblom i pp! Då hade de hänt nåt. ;)
+ 1