Inlägg: 2765592
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Domsjö: Man ska inte kasta sten i välfyllda prisskåp. Har inget konkret exempel men jag killgissar att många här inne har strött salt i såren när det går dåligt för TIK...men jag hoppas det vänder för er, ni ska vara kvar
+ 4
Njut nu så länge TIK spelar "Finnish flash hockey" , man vet aldrig hur länge det varar 👍