Inlägg: 2765594
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: det finns ändå några positiva saker.
1. HV71 är nästan men bara nästan lika usla som oss. Utesluter inte än att vi kan slå dem i kvalet
2. Tror ändå inte Björklöven går upp, dem känns alldeles för losiga för att lyckas med det.
3. Vi får därför behålla derbyn om vi ramlar ner i HA
1. HV71 är nästan men bara nästan lika usla som oss. Utesluter inte än att vi kan slå dem i kvalet
2. Tror ändå inte Björklöven går upp, dem känns alldeles för losiga för att lyckas med det.
3. Vi får därför behålla derbyn om vi ramlar ner i HA
Bara att titta på vår spindel hittills den här säsongen. Tror inte ens IKO:s var så dålig.