+ 1
Inlägg: 2766113
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{469}:
Storklubbar som Brynäs och diffen har dock en helt annan självbild än mindre klubbar som Timrå och Malmö, därför tycker jag jämförelsen haltar rätt rejält.
Tror det är självbilden som har varit det största problemet i dessa fall, inte alls samma mentala press på tik och malmö i dessa serier.
Storklubbar som Brynäs och diffen har dock en helt annan självbild än mindre klubbar som Timrå och Malmö, därför tycker jag jämförelsen haltar rätt rejält.
Tror det är självbilden som har varit det största problemet i dessa fall, inte alls samma mentala press på tik och malmö i dessa serier.
Skulle det bli mot HV så känns det också som att ni har lite fler spelare som är rotade i Modo, med ett klubbhjärta därefter. Nog så viktigt.