Inlägg: 2766116
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{469}:
Så är det väl, å andra sidan löste dom ett kval mot IKO förra säsongen trots allt kaos.
Med ett ganska svajigt lagbygge och en interimlösning på tränarsidan.
Har lite svårt att jämföra hur vi står oss mot förra årets IKO men man får väl jämföra med hur vi presterar för tillfället och då är vi nog inte mycket bättre samtidigt som HV ser ut att rusta upp.
Men upplever som sagt att det inte går att dra några större växlar av dessa serier när det har varit småklubbar vs större klubbar, dvs det har nog mer handlat om pressen utifrån än att småklubbarna har kunnat "förbereda sig mentalt" i ett tidigare skede.
Så som jag ser det iaf, men jag kan ha fel.
Så är det väl, å andra sidan löste dom ett kval mot IKO förra säsongen trots allt kaos.
Med ett ganska svajigt lagbygge och en interimlösning på tränarsidan.
Har lite svårt att jämföra hur vi står oss mot förra årets IKO men man får väl jämföra med hur vi presterar för tillfället och då är vi nog inte mycket bättre samtidigt som HV ser ut att rusta upp.
Men upplever som sagt att det inte går att dra några större växlar av dessa serier när det har varit småklubbar vs större klubbar, dvs det har nog mer handlat om pressen utifrån än att småklubbarna har kunnat "förbereda sig mentalt" i ett tidigare skede.
Så som jag ser det iaf, men jag kan ha fel.
För många legoknektar utan klubbkänsla där istället. Som ändå kommer ha sina jobb säkra oavsett om HV blir kvar eller ej.